Viking GV-4000

Διάδρομος Viking GV-4000
Κωδικός Επικοινωνίας: 10088251
Τιμή: € 420
Σε 36 άτοκες δόσεις
Συνήθης χρόνος παράδοσης: 1-3 ημέρες
Δωρεάν Αποστολή
στα Μεγάλα Αστικά Κέντρα
24 Μήνες Εγγύηση
από την Ελληνική Αντ/πεία
Δυνατότητα Επιστροφής Εντός 15 ημερών

Viking GV-4000 Διάδρομος

    Ο GV-4000 είναι σίγουρα ο στιβαρότερος και πλέον δοκιμασμένος διάδρομος στην κατηγορία του. Έχει μοτέρ 1,5 ίππων (συνεχές) που το χαρακτηρίζει η αθόρυβη και ομαλή λειτουργία. Είναι προ-συναρμολογημένος στη συσκευασία του έτσι ώστε να μπορεί να αποσυσκευαστεί και να τεθεί εύκολα σε λειτουργία από οποιονδήποτε.

  • Ισχύς 1,5 ίππων συνεχούς χρήσης (1500 Watt).
  • Ταχύτητα 1-14 χλμ
  • Μηχανική κλίση 3 επιπέδων.
  • Οθόνη: Μπλε LCD (5")
  • Αντικραδασμικό δάπεδο διαστάσεων Μ126 Χ Π40.
  • Πλήρες καντράν με ενδείξεις ταχύτητας, απόστασης, χρόνου, θερμίδων, καρδ.παλμών.
  • Μέγιστο βάρος χρήστη: 100 κιλά.
  • 24 προκαθορισμένα προγράμματα
  • Αναδιπλούμενος με υδραυλική υποβοήθηση.
  • Ηχεία, αναπαραγωγή MP3
  • Ροδάκια μεταφοράς.
  • Καθαρό Βάρος: 54kg.
  • Βάρος Συσκευασίας: 62Kg
  • Διαστάσεις στημένος:152,6x72x121,1 cm
  • Βάρος με συσκευασία: 62 κιλά
  • Πιστοποιήσεις: CE/ROHS/EN957
  • Οι τιμές περιλαμβάνουν ΦΠΑ 24%
Όργανα Γυμναστικής Viking

Αξιολογήσεις, σχόλια και κριτικές χρηστών για: Viking GV-4000

2 Κριτικές

Yπέροχος

Από: Iliana
28/11/2016

Πολύ καλός διάδρομος, αξίζει τα λεφτά του, υπέροχη κατασκευή, οτι πρέπει για οικιακή χρήση για όποιον θέλει απλά βάδην και τρέξιμο χωρις ανηφόρα σε ηλεκτρικό διάδρομο!

Τέλειος διάδρομος

Από: ΘΩΜΑΣ
22/02/2015

Πολύ ευχαριστημένος από το συγκεκριμένο διάδρομο, αξίζει και με το παραπάνω τα λεφτά του. Πιστεύω η καλύτερη επιλογή για κάποιον που θέλει έναν ποιοτικό και σε καλή τιμή διάδρομο.

 

Ερωτήσεις & Απαντήσεις Χρηστών

Ημ/νία ερώτησης: 23/10/2017

τι σημαίνει καρδιακός παλμός?

Καρδιακός παλμός είναι ο αριθμός των χτύπων της καρδιάς το λεπτό. Αρκετοί διάδρομοι μπορούν να τον υπολογίσουν ή με την χρήση ζώνης στήθους που συνδέεται στον διάδρομο ή με την επαφή της παλάμης στις χειρολαβές του διαδρόμου.

Ημ/νία ερώτησης: 23/04/2017

Ποια ειναι η διαφορα δαπεδου με αμορτισερ η χωρις. Βλεπουμε ακριβα μοντελα χωρις αμορτισερ γιατι?

Τα αμορτισέρ κάνουν "πιο μαλακό" το πάτημα στον διάδρομο και καλύτερη την απόσβεση των κραδασμών. Αυτό είναι σημαντικό για αθλούμενους που έχουν προβλήματα με τα γόνατα ή τις αρθρώσεις τους.
Κάθε εταιρεία επιλέγει τι χαρακτηριστικά θα έχει το κάθε μοντέλο της επομένως ακριβά μοντέλα μπορεί να έχουν ή όχι αμορτισέρ.

Ημ/νία ερώτησης: 31/07/2016

Ποια η διαφορα ηλεκτρικής και μηχανικής κλίσης;

Ηλεκτρική: ρυθμίζεται σε πολλές θέσεις (συνήθως 10-15) ηλεκτρονικά από την κονσόλα (υπάρχει 2 ο μοτέρ για την κλίση)

Μηχανική: ρυθμίζεται σε 2-3 θέσεις συνήθως (μικρό επίπεδο κλίσης) χειρονακτικά (πολλές φορές το κάνουμε πριν ξεκινήσουμε την άσκηση)

Ημ/νία ερώτησης: 07/07/2016

Αν δεν "τρέχουμε" τον διάδρομο (βάδισμα) κινδυνεύει να πάθει ζημιά;

Δεν υπάρχει πρόβλημα ζημιάς αρκεί να τηρείται πάντα το όριο βάρους χρήστη.

Ημ/νία ερώτησης: 29/04/2014

Ενδιαφέρομαι να αγοράσω τον συγκεκριμένο διάδρομο. Είμαι υπέρβαρος (πάρα πολλά λίποι επάνω μου) και τον θέλω για τρέξιμο. Αυτός ο διάδρομος είναι καλός για τρέξιμο ή πιο πολύ για περπάτημα;

Το συγκεκριμένο προϊόν είναι κατάλληλο για τρέξιμο και για περπάτημα αρκεί το μέγιστο βάρος του χρήστη να είναι 100 κιλά.
Βέβαια εάν ο χρήστης είναι σχεδόν 100 κιλά, καλό θα ήταν να διαλέξει κάποιο μοντέλο που το μέγιστο βάρος χρήστη είναι πάνω από 100 κιλά ώστε να μην καταπονείται ο διάδρομος και να έχει την μέγιστη διάρκεια ζωής του.

Ημ/νία ερώτησης: 15/04/2014

Ποια η διαφορά μεταξύ ηλεκτρικού και μαγνητικού διαδρόμου? Ευχαριστώ.

Η διαφορά μεταξύ των δύο ειδών διαδρόμων είναι η εξής:

-Ένας ηλεκτρικός διάδρομος κινεί τον τάπητα μέσω ενός μοτέρ. Δηλαδή με ρεύμα, ο τάπητας του διαδρόμου κινείται και ο χρήστης ανεβαίνει για να ασκηθεί και ρυθμίζει την ταχύτητα μέσω της κονσόλας.

-Αντίθετα, ένας μαγνητικός διάδρομος κινείται χάρη στην κίνηση του χρήστη. Δηλαδή ο τάπητας/ιμάντας δεν κινείται από μόνος του. Πρέπει να κινηθεί ο χρήστης για να κινηθεί και ο ιμάντας.